miercuri, 30 iulie 2014

Fond de ten Time plus de la Seventeen-review

Astazi as vrea sa va vorbesc despre experienta mea cu fondul de ten Time plus de la Seventeen.Fiind in cautarea unui fond de ten perfect pentru tenul meu si pentru asteptarile mele si citind foarte multe review-uri pozitive legate de acest produs,mi-am zis ca trebuie neaparat sa-l incerc.

Acest produs vine ambalat intr-o sticluta de plastic de 35 de ml,are o consistenta cremoasa,se intinde foarte usor si totodata se consuma foarte greu :D

Ce spune producatorul?

Fond de ten lichid rezistent cu putere mare de acoperire și factor de protecție solară.
  • Adecvat pentru toate tipurile de ten
  • Textură fină non-grasă, pentru un rezultat mat
  • Putere mare de acoperire
  • Formula imbogațită cu ingrediente hidratante menține gradul fiziologic de umiditate a pielii
  • Conține ceară de albine care ii sporește rezistența
  • SPF15 protejează tenul împotriva efectului nociv al razelor solare
  • Disponibil în 6 nuanțe
  • Conținut: 35ml

Si spre uimirea mea,de data asta nu este doar reclama!

Cu un pret de aproximativ 35 de lei,acest fond de ten isi merita toti banii.
-nu incarca tenul
-este potrivit pentru tenul meu gras,reusind sa tina sebumul sub control pentru o zi intreaga
-puteti alege din cele 6 nuante pe cea mai potrivita tenului vostru; eu am ales nr 4 Medium Beige,dar pe timp de vara cred ca o sa-mi indrept atentia spre un numar mai inchis.
-tenul vostru nu va capata aspectul de "masca"
-are acoperire foarte mare,cum spune si producatorul
-nu se strange pe fata
-are chiar si factor de protectie solara,ceea ce este foarte important.

Nu am mari probleme cu tenul,doar "nazdravanele" puncte negre ,cativa pori dilatati si cosuri ocazional si nici nu folosesc des fond de ten,pentru ca nu consider ca am neaparat nevoie,dar cand vreau ca tenul meu sa capete aspect ca de portelan si sa fie perfect matifiat ,Time Plus by Seventeen este solutia mea!

Iata si dovada: 
Fara fond de ten

Cu fond de ten,fara blush sau pudra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu