marți, 22 aprilie 2014

Foloseste masca cu argila,pentru un ten de vis!

Am auzit cu totii despre beneficiile pe care le are argila aupra organismului uman,fie ca este vorba despre efectele pozitive externe ,cat si interne.Bogata in minerale,argila are proprietatea de a curata sangele de toxine,de a lasa pielea curata si catifelata,de a ameliora guturaiul sau sinuzitele si nu numai.

Am descoperit recent si o intrebuintare mai putin obisnuita a argilei,si anume:ca si apa de gura.Si nu vorbesc despre apele de gura din comert care au o cantitate nesemnificativa din acest produs,ci prepararea unei ape de gura,amestecand argila cu apa potabila.Efectele sunt uimitoare:albeste dintii inca de la primele utilizari!

Personal,am descoperit argila pe la varsta de la 16 ani,cand incercam sa gasesc o solutie pentru porii mei dilatati,iar de atunci o folosesc in mod regulat.Face parte din rutina mea de ingrijire,si cand vreau sa ma rasfat dupa o baie fierbinte,imi prepar imediat o masca cu argila si apa sau in alte combinatii,si rezultatul este unul minunat: o piele mai catifelata si mai luminoasa,care dureaza pe tot parcursul zilei.

UItati si dovada :D


Puteti combina argila cu apa,cu sucuri de fructe(eu folosesc lamaie,pentru ca ma incanta efectele sale astringente) sau chiar si cu scortisoara.Este o combinatie mai putin neobisnuita,dar efectele sunt pe masura asteptarilor.Sa nu va panicati de roseata pielii,imediat dupa ce va clatiti cu apa,este un efect trecator al actiunii scortisoarei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu