vineri, 14 februarie 2014

Review Hydralight Moisture-infusing lotion by Paula's Choice

Odata cu Lichidul BHA 2% ,am achizitionat si o lotiune hidratanta cu o textura usoara Hydralight Moisture-infusing lotion.Ce spune producatorul?

"Hidralight Moisture -infusing Lotion is designed to help skin act and feel younger.It delivers an enhanced blend of antioxidants and skin-repairing ingredients to restore and fortify skin.This lightweight,silky formulation leaves skin with a smooth matte finish"




La inceput am fost reticenta in ceea ce priveste crema si un timp am lasat-o deoparte,folosind crema mea obisnuita de zi de la Anew,dar mi-am zis ca nu am nimic de pierdut daca ii mai acord o sansa.Astfel ca am continuat sa o folosesc zilnic ,iar acum face parte din rutina mea de ingrijire a tenului.
Cu o textura usoara,intra foarte repede in piele,pe care o catifeleaza si o matifiaza perfect.Poate fi folosita si ca baza pentru machiaj.
Aceasta crema este potrivita tenului normal,gras si mixt.Pentru tenurile uscate cred ca ar trebui sa optati pentru alt tip de ingrijire.
Dezavantajul acestei lotiuni,poate fi mirosul,unul nu foarte placut,datorita absentei parfumului din compozitia cremei,dar cu care va veti obisnui in timp si absenta factorului SPF,care poate fi completat foarte bine cu un fond de ten cu SPF.
Imi place la aceasta crema ca imi catifeleaza pielea,ii da stralucire naturala,iar sebumul nu isi face aparitia decat la lasarea serii.Este perfecta pentru tenul meu si cu siguranta o s-o mai cumpar si data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu