marți, 4 februarie 2014

Metode de epilare

Care este metoda voastra preferata de epilare?
Printre cele mai cunoscute metode de epilare se numara lama de ras,cremele depilatoare,benzile depilatoare,aparatele de epilat sau epilarea cu ceara.Personal,le-am incercat pe toate cele enumerate mai sus,dar in viitor as opta pentru o epilare definitiva,ca sa nu mai am o grija in plus.
In ceea ce priveste epilarea cu ajutorul lamei de ras,nu o recomand a fi utilizata pe suprafete mari,maini sau picioare.Mi-a provocat o iritatie urata pe picioare,care spre bucuria mea a trecut si m-a facut sa-mi indrept atentia catre alta metoda si anume cremele depilatoare.
Dupa cum bine stiti,cremele depilatoare se folosesc destul de usor,au un timp de actiune intre 5-10 minute,se indeparteaza cu apa calda,nu irita pielea,insa firul de par creste la loc in 2-3 zile.Daca nu folositi o cantitate necesara de crema,riscati sa nu obtineti o depilare completa si sa fie necesar un al doilea strat.
Epilarea cu ceara sau cu aparatul,sunt doua metode destul de traumatizante pentru piele,dar vorba aia :" rabda baba la frumusete" :))
Epilarea cu ceara o recomand a fi facuta la salon,pentru a evita potentialele arsuri,intrucat ceara trebuie sa aiba o anumita temperatura,iar un expert in domeniu stie mai bine decat un incepator.Are avantajul ca firul de par creste mai rar si mai greu.Poate fi utilizata pe suprafete extinse.


Aparatele de epilat,le puteti folosi acasa,in vacanta sau oriunde doriti.Le puteti folosi,pe maini,picioare,insa in zonele intime nu le recomand,pentru ca pot traumatiza pielea foarte tare.Au dezavantajul ca unele fire de par cresc pe sub piele,de aceea este indicat sa va exfoliati pielea inainte de utilizare.
Benzile depilatoare(cu ceara rece) sunt usor de folosit,doar ca nu mi se par a fi o investitie profitabila,pentru ca nu smulg toate firele de par si curatarea cerii de pe piele este un proces destul de costisitor.

In prezent,eu folosesc aparatul ca metoda de epilare pentru maini si picioare,iar pentru zonele intime cremele depilatoare.
Voi cu ce metoda de epilat va impacati cel mai bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu